Žiadame vás o odstránenie vzorov, kódov a hesiel na mobilnom zariadení. V prípade iphonu aj o odhlásenie zo služby „find my iphone. Urýchli to proces reklamácie. Tovar prosím starostlivo zabaľte do pevného obalového materiálu, aby ste ho zabezpečili proti poškodeniu pri transporte, a balík spolu s kópiou bločku odošlite na adresu, ktorá Vám príde e-mailom s potvrdením o prijatí reklamácie po vyplnení reklamačného protokolu.
1. V prípade neprejavenej závady, alebo mechanického poškodenia tovaru Vám vystavíme cenovú ponuku na platenú opravu, ktorá bude platná do 7 dní od jej vystavenia. V prípade neakceptovania cenovej ponuky na opravu, Vám bude účtovaný administratívny a manipulačný poplatok spojený s vybavením reklamácie vo výške 15 Eur bez DPH.
2. V prípade, že sa do tohto termínu k danej ponuke nevyjadríte, budeme ju považovať za neakceptovanú a zákazka bude uzavretá bez opravy. 1a. Podmienky v bode 1. sa nevzťahujú na prvú reklamáciu daného kusu tovaru.
V prípade obdržania tovaru na reklamáciu, ktorý nepochádza z Maxmobile plus s.r.o. Vám bude účtovaný manipulačný a administratívny poplatok 15 Eur bez DPH.
3. Obvyklá maximálna doba trvania opravy je 30 dní od prijatia tovaru na náš sklad
4. Záruka na vykonané práce a vymenený náhradný diel v zmysle obchodného zákona je 3 mesiace.
5. V prípade nedostatočného zabezpečenia ochrany tovaru pomocou obalového materiálu vám bude poskytnutý náhradný obalový materiál na vaše náklady.